ОП „Чистота“ реагира на над 30 сигнала на граждани през уикенда

ОП „Чистота“ реагира на над 30 сигнала на граждани през уикенда

На над 30 сигнала на граждани за запушени шахти реагираха служителите на ОП „Чистота“ в събота и неделя, съобщи директорът инж. Десислава Георгиева. 18 от тях са постъпили по време на проливния дъжд в събота на дежурния телефон на общинското предприятие, а останалите са публикувани в социалните мрежи. При някои от случаите,  където е имало по-сериозен проблем, на помощ са се включили и екипи на ВиК – Пловдив.

ОП „Чистота“ се самосезира и по публикации в медиите за нерегламентирано изхвърляне на голямо количество картонени отпадъци до комmлекс „Корона“ на бул. „Пещерско шосе“ 133,  за премахването на които извънредно е изпратен камион.

Инж. Десислава Георгиева призова за пореден път гражданите да пазят Пловдив чист и да сигнализират на горещия телефон на ОП „Чистота“ – 032/675 817, ако станат свидетели на нередности. Тя увери, че  продължават проверките на невралгични места и всяко установено нарушение ще бъде санкционирано.

„Нека посрещнем най-светлия празник в годината Рождество Христово и идващата Нова година в по-чиста и красива градска среда“, призова директорът на ОП „Чистота“ инж. Десислава Георгиева.

Публикувай коментар

Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *