Обратен ефект в деня на бойкота на големите вериги: Какво показват данните на НАП?

Обратен ефект в деня на бойкота на големите вериги: Какво показват данните на НАП?

Обратен ефект в деня на бойкота на големите вериги за втора поредна седмица. По данни на НАП през вчерашния четвъртък, който отново премина с призив да не се пазарува в супермаркетите, големите магазини са отчели оборот от над 29 млн. лева. Това е с почти 4 млн. повече, отколкото в сряда. Така увеличението е почти 15%, предава bTV.

Сходен беше резултатът и по време на бойкота миналата седмица, когато беше отчетено увеличение с 8,3 на сто. А преди две седмици – по време на втората акция, веригите отчетоха спад в оборота от 4,4%.

Публикувай коментар

Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *