ПРАВИЛА
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ И УЧАСТИЕ В КАМПАНИЯ ЗА РАЗДЕЛНО СЪБИРАНЕ НА ОТПАДЪЦИ ОТ ХАРТИЕНИ ОПАКОВКИ “ХАРТИЕНА НАДПРЕВАРА“
І. ОБЩИ УСЛОВИЯ.
Кампанията за разделно събиране на отпадъци от хартиени опаковки „Хартиена надпревара“ се организира от Организация по оползотворяване на отпадъци от опаковки „Булекопак” АД, съвместно с община Асеновград и е предназначена за учениците от всички училища. Целта на кампанията е за определен период от време, всяко училище да събере възможно най-голямо количество хартиени отпадъци от опаковки.
II. ОРГАНИЗАТОР НА КАМПАНИЯТА.
Кампанията се организира от Организация по оползотворяване на отпадъци от опаковки „Булекопак” АД, ЕИК: 131283533, със седалище и адрес на управление в гр. София, ул. „Тракия” №35, ет. II, с адрес за контакт: гр. София, бул. „Брюксел“ №11Б, офиси BLU, етаж V, офис 4, интернет сайт: www.bulecopack.com ; Facebook страница: @Bulecopack ; e-mail: [email protected] ; тел.: 02 944 19 00.
ІІІ. ПЕРИОД И ТЕРИТОРИЯ НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КАМПАНИЯТА.
1. Кампанията започва на 31.03.25 г. (понеделник) и продължава до 11.04.25 г. (петък), включително.
2. Кампанията се организира и провежда на територията на гр. Асеновград.
ІV. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В КАМПАНИЯТА.
1. Участниците в Кампанията могат да бъдат училища на територията на Асеновград.
2. За да участва в кампанията, всяко училище трябва да попълни заявлението за участие, което се намира най-долу в тази статия. Заявлението трябва да бъде изпратено до 28.03.2025 г. (петък) на email: [email protected] . След обявяване началото на кампанията, училищата ще имат 2 седмици, в които да съберат хартиените отпадъци от опаковки. Хартиените отпадъци от опаковки могат да бъдат: ненужни кашони, тетрадки, хартия, хартиени и картонени опаковки, кутии и др. За да бъдат годни за рециклиране, хартиените и картонени опаковки не трябва да бъдат замърсени. Не се приемат хартиени и картонени опаковки от храни за бързо хранене (кутии от пица, понички и др. подобни), тъй като те са негодни за рециклиране. Хартиените отпадъци трябва да бъдат компактно събрани и сгънати, така че да могат да се претеглят, без да се разпръснат.
3. След приключване на кампанията, събраните отпадъци ще бъдат извозени по предварително съгласуван с участниците график. В деня на извозване на отпадъците, същите трябва да бъдат събрани на място, достъпно за товарен автомобил и предадени на „Булекопак“ АД от отговорника за кампанията, посочен в заявлението. Училищата сами трябва да претеглят събраното количество и да предоставят информацията в края на кампанията – на 11.04.25 г. (петък). Всички участници ще получат телефонно обаждане, за да посочат количество си.
4. От съответното училище трябва да има отговорник, който да помага за товаренето на събраното количество. На финала ще бъдат обявени 3-те училища, събрали най-много хартиени отпадъци от опаковки. Победителите ще бъдат наградени. Наградите ще бъдат предназначени за подобряване материалната база на учебните заведения.
5. Организаторът не се ангажира с предоставяне на чували за събирането на отпадъците.
6. С участието си в кампанията, всеки участник се съгласява снимки, направени по време на кампанията да бъдат използвани от организатора, с некомерсиална цел, като бъдат публикувани на неговите сайт, Facebook страница и/или отпечатани върху информационни брошури за популяризиране на разделното събиране на отпадъците от опаковки и опазването на околната среда.
V. МЕХАНИЗЪМ НА КАМПАНИЯТА. НАГРАДИ, ОБЯВЯВАНЕ И ВРЪЧВАНЕ НА НАГРАДИ.
1. Кампанията се провежда в периода от 31.03.25 г. (понеделник) до 11.04.2025 г. (петък), включително.
2. Кампанията се провежда сред училищата на територията на Асеновград.
3. Наградите се разпределят между училищата, които са участвали в кампанията под формата на ваучери от „Мебели КАН“ и са свързани с подобряване на материалната база и нейното оборудване за децата:
І място – ваучер на стойност 500 лв.
ІІ място – ваучер на стойност 300 лв.
ІІІ място – ваучер на стойност 200 лв.
4. Конкурсът се провежда в 4 етапа:
*ПЪРВИ ЕТАП (до 28.03.2025 г. – петък, включително) – изпращане на заявлението за участие на email: [email protected] .
*ВТОРИ ЕТАП (от 31.03.2025 г. – понеделник – до 11.04.2025 г. – петък, включително) – събиране на хартиените отпадъци от опаковки в училищата.
*ТРЕТИ ЕТАП (15-ти и 16-ти април 2025 г. – вторник и сряда) – извозване на събраното количество отпадъци от хартия.
*ЧЕТВЪРТИ ЕТАП (17.04.25 г. – четвъртък) – обявяване на победителите на интернет сайта на организатора: www.bulecopack.com, на страницата му във Facebook, както и на сайта на община Асеновград – www.asenovgrad.bg . Училищата победители ще бъдат информирани допълнително за часа и деня за провеждане на церемонията по награждаване.
5. Организаторът ще се свърже със спечелилите участници, за да ги уведоми за класирането и подробностите по награждаването. Организаторът не носи отговорност ако предоставените от участниците телефон/адрес за връзка се окажат неверни, непълни и/или неточни. В тези случаи наградата се връчва на следващия по ред класиран участник.
6. При получаване на наградата, награденият участник се задължава да разпише приемно-предавателен протокол за получената награда.
VІ. ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ.
1. Не се допуска размяна на наградите от кампанията за тяхната парична равностойност или др. алтернативи.
2. Организаторът има неотменимото право да прекрати кампанията по всяко време, обявявайки това на интернет сайта си: www.bulecopack.com , както и на страницата си във Facebook, в случай на нарушаване на настоящите Правила или поради форсмажорни обстоятелства. В тези случаи на участниците не се дължи компенсация.
3. Организаторът си запазва правото да променя настоящите Правила за провеждане и участие в кампанията, като се задължава да обяви това на интернет сайта си: www.bulecopack.com , както и на страницата си във Facebook. Настоящите Правила са достъпни на: www.bulecopack.com и www.asenovgrad.bg за целия период на продължителност на кампанията.
Заявление за участие в кампания
„ХАРТИЕНА НАДПРЕВАРА“
Организатор на кампанията: „Булекопак“ АД, с ЕИК: 131283533, със седалище и адрес на управление в гр. София, ул. „Тракия“ №35, ет. II и адрес за контакт: гр. София 1517, бул. „Брюксел“ №11Б, офис сграда II, ет. V, офис 4.
Участник: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Наименование на учебно заведение/клас/група: ……………………………………………………………………………………………………………………………..
Адрес: .………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Тел. и e-mail: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Директор: ……………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………
Отговорно лице за кампанията (име и телефон за връзка): ……………………………………………………………………………………………………………………………
С настоящото заявявам участие в горецитираната кампания и предоставям данни за контакт с представител на учебното заведение за целите на провежданата кампания. Информиран съм, че повече информация за обработването на лични данни от „Булекопак“ АД, може да бъде намерена на сайта организацията с адрес: www.bulecopack.com .
Заявител: …………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………..