Биосферен парк "Червената стена" търси партньори

Биосферен парк "Червената стена" търси партньори

Разработени са официалните правила за използване на логото и търговската марка на Биосферен парк „Червената стена“. Те дават възможност на местни производители, организации и доставчици на услуги да се присъединят към мрежата от партньори на парка, като използват марката като символ на качество, устойчивост и принадлежност към уникалната природна и културна територия на Асеновградския регион.

Право да кандидатстват имат физически и юридически лица, които извършват дейност на територията на община Асеновград и нямат нарушения на екологичното законодателство. Сред тях са производители на земеделска продукция, храни, напитки, козметика, текстил, мебели, занаятчийски изделия; собственици на туристически обекти, хотели, къщи за гости, ресторанти, здравни и спа услуги; читалища, културни институции, образователни центрове, творци и екскурзоводи.

Партньорството с Биосферния парк предоставя редица ползи – одобрените кандидати получават официален сертификат, пълен графичен пакет с логото и правото да го използват в продължение на пет години. Те се включват в обща промоционална мрежа, повишават разпознаваемостта на своите продукти и услуги и подчертават автентичния им произход. Търговската марка на парка гарантира съответствие със стандарти, свързани с опазване на природата, културното наследство и устойчивото развитие. Партньорството може да улесни участието в национални и европейски програми за развитие. Първите 100 одобрени кандидати ще получат и специална табела с надпис „Партньор на Биосферен парк Червената стена“.

Регионалната инспекция по околната среда и водите – Пловдив (РИОСВ – Пловдив) и Община Асеновград ще окажат пълно съдействие на всички желаещи да се включат в инициативата.

Правилата за използване на логото са разработени по проект „Подпомагане на устойчиво икономическо и социално развитие на Биосферен парк „Червената стена“ чрез създаване на цялостен бранд и популяризиране на природната стойност и регионалните предимства от биосферния парк“, финансиран от Програмата за участие на ЮНЕСКО с бенефициент РИОСВ – Пловдив. Пълният текст на ръководството и необходимите документи за кандидатстване са достъпни на официалния сайт: www.chervenatastena.com в секция „Търговска марка“.

Ако вярвате в стойността на местното, природосъобразното и културно значимото – кандидатствайте още сега и станете част от общността на Биосферен парк „Червената стена“!

Публикувай коментар

Публикувай Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *